Архів / Archive

Головна » Статті » 2011_11_15-16_KamPodilsk » Секція_5_2011_11_15-16

ПОБУДОВА ДЕКОМПОЗИЦІЙ ВАРТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ РЕКРЕАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ
Мазур Олена
аспірант,
ПВНЗ «Європейський університет»,
м. Кам’янець-Подільський
 
ПОБУДОВА ДЕКОМПОЗИЦІЙ ВАРТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ РЕКРЕАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ
 
Важливе значення у процесі функціонування підприємств рекреаційного комплексу набуває зростання його вартості, основу якого складає технологія формування вартісно-орієнтовного управління, що обумовлює необхідність її розробки застосовуючи метод аналітичної ієрархії.
Технологія формування вартісно-орієнтовного управління підприємствами рекреаційного комплексу передбачає узагальнення впливу показників на фактори, що обумовлюють вартість підприємств рекреаційного комплексу для подальшого визначення їхнього значення для факторів вартості підприємства шляхом застосування методу експертних оцінок.
Наступним етапом технології формування вартісно-орієнтовного управління підприємствами рекреаційного комплексу є розрахунок важливості показників, що обумовлюють формування вартісно-орієнтовного управління шляхом побудови матриці попарних рівнянь важливості показників, яка передбачає реалізацію попарних порівнянь показників значимості отриманих показників для факторів вартості підприємств рекреаційного комплексу, шляхом розрахунку відношення одного показника до іншого.
Завершаючим етапом технології формування вартісно-орієнтовного управління підприємствами рекреаційного комплексу є побудова моделі ієрархій для кожної з декомпозицій вартісно-орієнтовного управління підприємств рекреаційного комплексу у відповідності до матриці попарних рівнянь важливості показників.
Узагальнення впливу показників на фактори, що обумовлюють вартість підприємств рекреаційного комплексу, а саме: «Фінансова бізнес-модель», «Здатність до розвитку», «Здатність агрегувати послуги», «Раціоналізація структури капіталу», «Механізм формування внутрішніх ресурсів», «Політика ціноутворення» та «Управління грошовими потоками»  проводиться на основі отриманих результатів щодо визначення впливу ресурсів на вартість підприємства з урахуванням змін кожного з ресурсів підприємств рекреаційного комплексу.
З метою уникнення подвійного врахування факторів вартості підприємства, при формуванні вартісно-орієнтовного управління доцільним є визначення значимості отриманих показників та подальшої побудови моделі ієрархій.
На основі отриманих значень важливості показників проводиться побудова декомпозицій, що обумовлюють вартісно-орієнтовне управління підприємствами рекреаційного комплексу. Схема побудови декомпозицій вартісно-орієнтовного управління підприємств рекреаційного комплексу наведена на рис.1.

Рис. 1. Схема побудови декомпозицій вартісно-орієнтовного управління підприємств рекреаційного комплексу
 
Відповідно до схеми побудови декомпозицій вартісно-орієнтовного управління підприємств рекреаційного комплексу показники чиста виручка від реалізації послуг, собівартість наданих послуг, прибуток (збиток) від звичайної діяльності до оподаткування, чистий прибуток (збиток) та прибуток/ збиток на 1 працівника обумовлюють формування декомпозиції «Здатність агрегувати послугами» та «Раціоналізація структури капіталу»,  балансова вартість майна організацій, власні оборотні кошти та робочий капітал декомпозиції «Раціоналізація структури капіталу» та «Механізм формування внутрішніх ресурсів».
Запропонована технологія формування вартісно-орієнтовного управління підприємствами рекреаційного комплексу дозволила узагальнити вплив показників на фактори, що обумовлюють вартість підприємств рекреаційного комплексу, розрахувати значення важливості показників, побудувати матрицю попарних рівнянь важливості показників та побудувати моделі ієрархій для кожної з декомпозицій, що і обумовлюють вартісно-орієнтовне управління підприємствами рекреаційного комплексу.

Список використаних джерел
1. Круш П. В. Оцінка бізнесу : навч. посіб. / П. В. Круш, С. В. Поліщук. — К. : Центр навч. літератури, 2004. — 264 с.
2. Волков Д. Л. Модели оценки фундаментальной стоимости собственного капитала компаний: проблема совместимости / Волков Д. Л. —Вестник Санкт-Петербургского университета. — 2004. — Вып. 3(№ 24). — С. 3–36. — (Сер. 8.).
3. Мендрул О. Г. Управління вартістю підприємств : [монографія] /Мендрул О.Г. — К. : КНЕУ, 2002. — 272 с.
4. Уолш Кяран. Ключові фінансові показники. Аналіз та управління розвитком підприємства / Уолш Кяран : пер. з англ. — К. : Всеувито ;Наук. думка, 2001. — 367 с.
5. Катькало В. С. Исходные концепции стратегического управления и их современная оценка / Катькало В.С. // Российский журнал менеджмента. — 2003. — № 1. — С. 7–30.
6. Мескон М. Основы менеджмента / Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. ; пер с англ. — М. : Дело, 2000. — 704 с.
Категорія: Секція_5_2011_11_15-16 | Додав: clubsophus (2011-11-14)
Переглядів: 768 | Рейтинг: 5.0/2
Переклад
Форма входу
Категорії розділу
Секція_1_2011_11_15-16
Секція_2_2011_11_15-16
Секція_3_2011_11_15-16
Секція_4_2011_11_15-16
Секція_5_2011_11_15-16
Секція_6_2011_11_15-16
Секція_7_2011_11_15-16
Пошук
Наше опитування
Яка наукова інформація Вас найбільше цікавить?
Всього відповідей: 651
Інтернет-ресурси
Підписатися через RSS2Email

Новини клубу SOPHUS



Наукові спільноти
Статистика
free counters

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0