Архів / Archive

Головна » Статті » 2013_04_18-19_KamPodilsk » Секція_5_2013_04_18-19

ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО
Мещеряков Володимир
асистент
Яценко Сніжана
студентка
Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
м. Харків
 
Організація АВТОМАТИЗАЦІї ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО
 
Завдання обліку витрат на виробництво інформаційно пов'язані з суміжними ділянками обліку і підсистемами інформаційної системи підприємства.
Умовою функціонування автоматизованого робочого місця бухгалтера (АРМ) бухгалтера обліку витрат на виробництво є формування на машинних носіях необхідної вихідної інформації, що виникає при розв'язанні завдань з обліку необоротних активів, виробничих запасів, заробітної плати, фінансово-розрахункових операцій, обліку готової продукції та її реалізації. Уся ця інформація повинна бути представлена у вигляді єдиної інформаційної бази даних бухгалтерських записів відповідно до вимог АРМ бухгалтера з обліку витрат на виробництво.
Створені інформаційні бази мають включати можливість ведення первинного обліку зі створенням різних форм первинних документів, формувати на їх підставі значної в обсязі вихідної інформації у вигляді оборотних відомостей та інших реєстрів бухгалтерського обліку.
Процес обліку витрат на виробництво організовується у вигляді певної схеми робочих місць, яка відображає взаємодію різних працівників при реалізації облікових функцій. У цю схему повинні входити робочі місця всіх працівників, функціональні обов'язки яких певною мірою пов'язані з веденням бухгалтерського обліку. До них належать не лише особи, які здійснюють документування, систематизацію й узагальнення інформації, використовують цю інформацію при виконанні функцій бухгалтерського обліку і керування, а й технічний персонал, який забезпечує оформлення документів, їх архівування, відображення у звітності тощо.
На робочих місцях працівників бухгалтерії увесь комплекс робіт пов'язаний із розв'язанням завдань бухгалтерського обліку, у той час як для іншого персоналу функції, пов'язані з бухгалтерським обліком, не є основними і займають лише частину робочого часу. Тому організація АРМ для таких категорій персоналу доцільна лише за умов виконання на АРМ їх основних функцій.
Найбільш раціональним є розподіл АРМ бухгалтера з обліку витрат на виробництво на три категорії.
АРМ бухгалтера з обліку витрат на виробництво І категорії призначене для підготовки і формування первинної інформації, що створюється безпосередньо на місцях виникнення операцій. АРМ бухгалтера І категорії вирішує завдання обліку витрат на виробництво, яке стосується окремих підрозділів і дозволяє організувати систематичне і своєчасне виявлення відхилень фактичних даних від нормальних умов, проводити оперативний облік і здійснювати внутрішній аудит.
На АРМ бухгалтера II категорії контролюється інформація, одержувана з АРМ бухгалтера І категорії, вирішуються регламентні та оперативні завдання з обліку витрат на виробництво в цілому по підприємству.
АРМ бухгалтера III категорії призначено для аналізу роботи структурних підрозділів і підприємства в цілому, узагальнення зведених даних витрат на виробництво, здійснення оперативного контролю за використанням трудових, матеріальних ресурсів і грошових коштів, організації внутрішнього аудиту.
Отже, ведення обліку витрат за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення значно полегшує роботу бухгалтерів.
Категорія: Секція_5_2013_04_18-19 | Додав: clubsophus (2013-04-15)
Переглядів: 1045 | Рейтинг: 0.0/0
Переклад
Форма входу
Категорії розділу
Секція_1_2013_04_18-19
Секція_2_2013_04_18-19
Секція_3_2013_04_18-19
Секція_4_2013_04_18-19
Секція_5_2013_04_18-19
Секція_6_2013_04_18-19
Секція_7_2013_04_18-19
Секція_8_2013_04_18-19
Пошук
Наше опитування
Яка наукова інформація Вас найбільше цікавить?
Всього відповідей: 651
Інтернет-ресурси
Підписатися через RSS2Email

Новини клубу SOPHUS



Наукові спільноти
Статистика
free counters

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0