Архів / Archive

Головна » Статті » 2013_04_18-19_KamPodilsk » Секція_6_2013_04_18-19

РОЛЬ ТА МІСЦЕ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІАЛІСТІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ПРОФЕСІЇ
Гнатенко Надія
старший викладач, спеціаліст вищої категорії,
Москвіна Тетяна
викладач, спеціаліст другої категорії
Єнакієвський технікум економіки та менеджменту
Донецького національного університету
м. Єнакієве
 
РОЛЬ ТА МІСЦЕ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІАЛІСТІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ПРОФЕСІЇ
 
С тих пір, як 500 років тому, коли вийшла відома в усьому світі праця Луки Пачолі «Трактат про рахунки та записи», бухгалтерський облік по суті залишився незмінним. Між тим у світі виникла інформаційна революція, яка радикально вплинула на облік. Зараз ми спостерігаємо дещо схоже на те, що було під час промислової революції, коли використання технічних досліджень відставало від часу їх винаходу [1,4].
Автори підручників все ще пояснюють, як дебетове сальдо показують з лівої сторони, а кредитове – з правої, вчать студентів техніці рахівництва меншої протилежності, яка ще три століття назад була признана арифметично застарілою. Програмісти ретельно відображають зміни середньовікових ідей на екрані комп’ютера [4].
На сучасному етапі розвитку освіти в Україні здійснюється реальна революція в підготовці спеціалістів бухгалтерської професії, яка супроводжується пошуком та впровадженням нових інноваційних технологій.
Поняттям «інновація» позначають нововведення, новизну, зміну, введення чогось нового. Освітні нововведення (новоутворення, новації) є продуктами інноваційної діяльності, які за мету мають позитивно змінити як систему освіти взагалі, так і компоненти зокрема.
Інноваційна діяльність у навчальних закладах освіти, впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій навчання, визначення форм і методів навчально-виховної діяльності, розробка та випробування нового дидактичного забезпечення потребують сучасного методичного забезпечення, проведення дослідницької роботи з цих напрямів під час підготовки молодшого спеціаліста бухгалтерської професії.
Сучасна освіта повинна бути спрямована на підготовку фахівця, спроможного відповідати за своє професійне майбутнє, здатного утвердити себе в умовах конкуренції на ринку праці. Тому, основа професійної освіти і навчання полягає у підготовці компетентних фахівців, які володіють адекватними уміннями і навичками для задоволення потреб ринку праці [2].
Впровадження інноваційних методів навчання досягається завдяки використанню мультимедіа (multimedia) технологій. Молодь налаштована на здобуття знань через розважальні програми по телебаченню, ігри та листування по Інтернету, тому використання медіа засобів на заняттях є необхідною умовою ефективності навчання. Разом з тим, викладачеві необхідно пам’ятати, що він має кожного студента за короткий проміжок часу засвоювати, перетворювати й використовувати в практичній діяльності значний обсяг інформації, не перевантажуючи навчальний процес, дотримуючись «золотих правил» та використовуючи наочність. Дуже важливо організовувати процес навчання так, щоб студент активно, з цікавістю і захопленням працював й бачив результати своєї праці.
У роботі варто надати перевагу створенню та використанню мультимедійних презентацій, адже мультимедіа – це сучасна комп’ютерна інформаційна технологія, що дозволяє об’єднувати в одній комп’ютерній програмно-технічній системі звук, відео зображення, графічне зображення чи анімацію (мультиплікацію). Слід згадати слова видатного російського педагога К.Д. Ушинського: «Педагог… має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос навіть, якщо можливо, нюх і узяли участь в запам’ятовуванні. З дружнього сприяння всіх органів ви переможете найлінивішу пам’ять» [3].
Методика використання мультимедійних технологій як на аудиторних заняттях так і при самостійній роботі студентів, є невід’ємним елементом формування та вдосконалення компетентності майбутніх робітників бухгалтерської професії.
Таким чином, якісні зміни в освітніх процесах спрямовані на підготовку фахівців нової генерації, здатних постійно удосконалювати професійну мобільність за допомогою використання сучасних технологій навчання. Саме інноваційні технології займають значну роль і місце в розвитку освіти, а їх впровадження є предметом систематичної і цілеспрямованої діяльності.
 
Список використаних джерел
1.  Бутинець Ф.Ф. Історія бухгалтерського обліку: В 2-х частинах. Ч.І: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності 7.050106 «Облік і аудит»/ 2-е вид., доп. і перероб. – Житомир: ПП «Рута», 2001.-512с.
2.  Проблеми освіти: Наук.-метод. зб. / Кол. авт. – К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2006. – Вип.44. І.М.Носаченко. Інноваційні освітні технології.
3.  Ушинський К.Д. Человек как предмет воспитания: Опыт педагогической антропологии, т.1-собр.соч; т.8.- М.; Л., 1950.-775с. – стр.251.
4.  Хэндриксен Е.С. Ван Бреда М.Ф. Теория бухгалтерського учета: Пер. з англ../Под ред. проф. Я.В. Соколова. – М.: Финансы и статистика, 1997р. – 576с.: ил. – (Серия по бухгалтерському учету и аудиту).
Категорія: Секція_6_2013_04_18-19 | Додав: clubsophus (2013-04-15)
Переглядів: 733 | Рейтинг: 0.0/0
Переклад
Форма входу
Категорії розділу
Секція_1_2013_04_18-19
Секція_2_2013_04_18-19
Секція_3_2013_04_18-19
Секція_4_2013_04_18-19
Секція_5_2013_04_18-19
Секція_6_2013_04_18-19
Секція_7_2013_04_18-19
Секція_8_2013_04_18-19
Пошук
Наше опитування
Яка наукова інформація Вас найбільше цікавить?
Всього відповідей: 651
Інтернет-ресурси
Підписатися через RSS2Email

Новини клубу SOPHUS



Наукові спільноти
Статистика
free counters

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0