Архів / Archive

Головна » Статті » 2013_04_18-19_KamPodilsk » Секція_6_2013_04_18-19

ТРЕНІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Маркакова Катерина
магістр
Одеський національний економічний університет
м. Одеса
 
Тренінг як інноваційний підхід у підготовці фахівців економічного профілю
 
В умовах євроінтеграції, Україна дедалі наполегливіше працює над єдиними стандартами і вимогами для забезпечення відповідних умов у підготовці професійних економічних кадрів світового рівня.
Пріоритетною умовою при модернізації освіти, підготовки висококваліфікованих спеціалістів, .здатних ефективно розв'язувати поставлені задачі професійного напрямку є застосування інноваційних технологій.
Інновації (італ. іnnovatione - новизна, нововведення) - нові форми організації діяльності і управління, нові види технологій, які охоплюють різні сфери життєдіяльності людства [1].
Запровадження інноваційних технологій при підготовці спеціалістів високого професійного рівня - це завдання що потребує багато ресурсів і співпраці ВНЗ , бізнес-структур і держави. Інновації не можуть виникнути самі собою – вони постають результатом систематичного аналізу , наукових пошуків, узагальненням досвіду.
Сучасний економіст повинен вміти оперативно приймати обґрунтовані та ефективні рішення, що неможливо без опанування програм та технологічного інструментарію, вміння використовувати у своїй роботі все те нове, що з'являється у науці та практиці, постійно вдосконалювати свою кваліфікацію
Інтерактивне навчання найбільше відповідає особистісно-орієнтованому підходу до навчання.
Інтерактивне навчання – це спосіб пізнання, що здійснюється у формах спільної діяльності тих, хто навчається: всі учасники освітнього процесу взаємодіють один з одним, обмінюються інформацією, спільно вирішують проблеми, моделюють ситуації, оцінюють дії колег і свою поведінку, занурюються в реальну атмосферу ділового співробітництва щодо вирішення проблеми. Окрім того, інтерактивне навчання ґрунтується "на прямій взаємодії тих, хто навчається з навчальним оточенням, а навчальне середовище виступає як реальність, в якій учасники знаходять для себе сферу досвіду, що засвоюється” [2].
Тренінг – це форма навчання у групі з використанням інтерактивних методик, тобто тих, що базуються на активній участі кожного учасника й взаємодії між усіма членами групи, включаючи ведучого (тренера) [3]. Тренінг дає змогу різко збільшувати відсоток засвоєння матеріалу, оскільки впливає не лише на свідомість учасника, а й на його почуття, волю. Це насамперед навчання, яке ґрунтується на досвіді людини, а також передбачає, що присутні на тренінгу люди, крім отримання нової інформації, можуть одразу ж використовувати її на практиці, формуючи нові навички.
Навчання у формі тренінгу розвиває здатність людини до пошуку нових знань, до творчості, дає можливість обговорити різні питання і виступити в ролі того, хто навчає, що сприяє досконалому засвоєнню потрібної інформації.
Звертаючи увагу на слова Конфуція, який сказав: "Скажіть мені – і я забуду. Покажіть – і я запам’ятаю. Дайте можливість обговорити – і я зрозумію. Дайте можливість навчити іншого – і я досягну досконалості”. Можна сказати, що тренінг сприяє розвитку професійно-важливих якостей, необхідних економісту, часто дарує  неочікуване рішення для проблем або безвихідних чи складних життєвих ситуацій.
 
Список використаних джерел
1.       Великий тлумачний словник сучасної української мови. Бусел В. Т. - Київ, Ірпінь. - Перун, 2005. - 1728 с.
2.       Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід роботи / [уклад. О. Пометун, Л. Пироженко]. – К. : А.П.Н., 2002. – 136 с
3.       Тренінг як форма підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності / Т. П. Цюман // Проблеми педагогічних технологій. – Луцьк : [б. в.], 2004 . – № 3–4. – C. 166–170.
4.       Перспективні освітні технології: Наук.-метод. посібник / За ред. Г. С. Сазоненко. - К.: Гопак, 2000. - 560 с.
Категорія: Секція_6_2013_04_18-19 | Додав: clubsophus (2013-04-15)
Переглядів: 768 | Рейтинг: 4.0/1
Переклад
Форма входу
Категорії розділу
Секція_1_2013_04_18-19
Секція_2_2013_04_18-19
Секція_3_2013_04_18-19
Секція_4_2013_04_18-19
Секція_5_2013_04_18-19
Секція_6_2013_04_18-19
Секція_7_2013_04_18-19
Секція_8_2013_04_18-19
Пошук
Наше опитування
Яка наукова інформація Вас найбільше цікавить?
Всього відповідей: 651
Інтернет-ресурси
Підписатися через RSS2Email

Новини клубу SOPHUS



Наукові спільноти
Статистика
free counters

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0