Архів / Archive

Головна » Статті » 2013_11_21-22_KamPodilsk » Секція_4_2013_11_21-22

ПЕРЕВАГИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА CSRP
Печенюк Андрій
к.е.н., доцент
Мушеник Ірина
к.е.н., доцент
Подільський державний аграрно-технічний університет
м. Кам’янець-Подільський
 
ПЕРЕВАГИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА CSRP
 
В умовах глобалізації світової економіки загострюється конкурентна боротьба між підприємствами-товаровиробниками. Підвищення рівня конкурентоспроможності сучасної фірми потрібно розглядати як довготерміновий послідовний процес пошуку та реалізації управлінських рішень у всіх сферах її діяльності, здійснюваний планомірно, відповідно до обраної стратегії довготермінового розвитку, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі самого підприємства, і оперативним внесенням відповідних коректив [3].
У світі жорстокої конкуренції, де виробничі та цінові переваги швидкоплинні, коли смаки покупців змінюються дуже швидко, створення стійких конкурентних переваг здається недосяжним. Виробники повинні пам’ятати, що основною метою їх діяльності є не створення цінових переваг або передових технологій, мета – завоювання і утримання покупців.
Сучасні менеджери повинні приймати нові моделі бізнесу, які фокусують кожен підрозділ фірми прямо на споживача, зосереджуючи свою діяльність навколо діяльності покупця [6].
Інформація про стан і розвиток ринку, про його закономірності необхідна для розробки відповідної політики на стратегічному і тактичному рівнях. Щоб правильно управляти вартістю товару, щоб розуміти, скільки коштує просування, виробництво та обслуговування товару даного типу, необхідно враховувати всі елементи його функціонального життєвого циклу, а не тільки виробництва, як у всіх стандартних системах [4].
Для реалізації нових вимог потрібні нові інструменти. В результаті цього з’явилася нова модель бізнесу – планування ресурсів, синхронізоване з покупцем (CSRP, Customer Synchronized Relationship Planning), яка в більшій мірі визначає діяльність підприємства зі створення конкретного продукту, потрібного «тут і зараз» конкретному споживачу.
Концепція CSRP – це концепція управління ресурсами підприємства, орієнтована на потреби споживачів і враховує не тільки основні виробничі і матеріальні ресурси, а й усі ті ресурси, які зазвичай розглядаються як допоміжні, тобто ресурси усього життєвого циклу товару. Це всі ресурси, споживані під час маркетингової роботи з клієнтом, післяпродажного обслуговування, перевалочних і обслуговуючих операцій тощо [1].
Результати ефективного застосування CSRP – це підвищення якості товарів, скорочення періоду постачання, підвищення споживчої цінності продукції тощо, але що більш важливо, це розвиток інфраструктури для створення індивідуальних рішень, покращення зворотного зв’язку з покупцями і підвищення рівня сервісу для покупця. Це не технологічна ефективність, яка забезпечує лише тимчасову конкурентну перевагу, це здатність створювати продукти, що задовольняють різноманітним потребам покупця і кращий сервіс, тобто – отримання стійкої конкурентної переваги [4].
При використанні моделі CSRP робота з клієнтами стає важливою ланкою діяльності підприємства, центром управління всією організацією. При цьому підрозділ технічної підтримки відповідає за доведення необхідної інформації про покупців до виконавчих центрам організації [2].
Реалізація концепції CSRP на конкретному підприємстві дозволяє управляти замовленнями клієнтів і всією роботою з ними на порядок оперативніше, ніж це було можливо раніше. Стає можливим щогодинне зміна графіка поставок. CSRP зміщує акцент уваги з планування виробництва на планування замовлень покупців. Бізнес-процеси підприємства синхронізуються з діяльністю покупців [1].
Впровадження CSRP повинно включати такі етапи:
1)    оптимізація виробничої діяльності;
2)    інтеграція покупця з основними плануючими і виробничими підрозділами;
3)    впровадження відкритих технологій для здійснення такої інтеграції [5].
Переваги використання систем класу CSRP:
-       зростання споживчої цінності продукції, що досягається шляхом зосередженості компанії на кон’юнктурі ринку;
-       гнучке пристосування до кон’юнктури ринку, що забезпечується удосконаленням виробничого планування: зміни в замовленні покупця автоматично призводять до змін у замовленнях постачальникам тощо;
-       зміцнення конкурентних позицій підприємства, що забезпечується координацією бізнес-процесів з покупцями завдяки доступу в реальному часі до точної інформації про замовлення покупців;
-       підрозділи планування можуть динамічно змінювати групування робіт, послідовність виконання замовлень, укладення субконтрактів для поліпшення обслуговування покупців і зниження собівартості продукції;
-       підвищення якості товарів, так як засоби підтримки покупців об’єднуються з ключовими додатками планування, виробництва і управління. Необхідна інформація про покупців і товари заздалегідь поставляється підрозділам, відповідальним за виробництво, збут, дослідження і розвиток;
-       технології, засновані на WWW, розширюють можливості підтримки покупців, включаючи віддалений, цілодобовий сервіс за принципом самообслуговування [1].
У цілому, застосування бізнес-методології управління ресурсами CSRP дає змогу компанії впевнено себе почувати навіть в умовах істотної нестабільності ринку та швидко мінливого макроекономічного оточення.
 
Список використаних джерел

Категорія: Секція_4_2013_11_21-22 | Додав: clubsophus (2013-11-21)
Переглядів: 1023 | Рейтинг: 0.0/0
Переклад
Форма входу
Категорії розділу
Секція_1_2013_11_21-22
Секція_2_2013_11_21-22
Секція_3_2013_11_21-22
Секція_4_2013_11_21-22
Секція_5_2013_11_21-22
Секція_6_2013_11_21-22
Секція_7_2013_11_21-22
Пошук
Наше опитування
Яка наукова інформація Вас найбільше цікавить?
Всього відповідей: 651
Інтернет-ресурси
Підписатися через RSS2Email

Новини клубу SOPHUS



Наукові спільноти
Статистика
free counters

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0