Архів / Archive

Головна » Статті » 2015_06_4-5_KamPodilsk » Секція/Section_3_2015_06_4-5

ПРОБЛЕМИ, ЯКІ ВИНИКАЮТЬ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ПРОДЕДУРИ ДЬЮ-ДИЛІДЖЕНСУ

Єременко Д.С., студентка обліково-економічного факультету

Криворізький економічний інститут

м. Кривий Ріг, Україна

 

ПРОБЛЕМИ, ЯКІ ВИНИКАЮТЬ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ПРОДЕДУРИ ДЬЮ-ДИЛІДЖЕНСУ

 

Проведення дью-дилідженсу  - одна з функцій комплексного дослідження бізнесу. Воно допомагає встановити довірчі відносини у зв'язку з укладенням та проведенням великої угоди між контрагентами. Однак, під час проведення цієї процедури аналітики чи консультанти зіштовхуються з рядом проблем, що перешкоджають проводити якісний аналіз. 

Одна з найбільш поширених проблем, що виникає в ході застосування процедури дью-дилідженсу - це ситуація, коли продавець відмовляється надати документацію, що є необхідною для покупця; не сприяє у її наданні, направляє покупця до співробітників, які не знають відповіді на запитання [1]. Це говорить про побоювання, які продавець відчуває у зв'язку з наданням інформації консультантам. У кінцевому рахунку - це питання недомовленості між продавцем і покупцем.

У ході всього процесу аналізу покупцеві слід враховувати ефект стресу, який виникає при взаємодії його персоналу з продавцем. Процедура дью-дилідженсу порушує звичайний розпорядок бізнесу і може бути розцінена продавцем як необґрунтована підозра з боку покупця [1]. Продавець може побоюватися негативних наслідків для ведення бізнесу та його майбутнього продажу іншим особам, якщо передбачувана угода не відбудеться. Деякі потенційні угоди зривалися через жорсткі вимоги до процедури дью-дилідженсу, що викликає неприязнь у сторін.

Консультанти рекомендують обговорювати основні правила дью-дилідженсу ще в процесі переговорів між покупцем і продавцем в листі чи угоді про наміри купівлі компанії. У такому листі вказується час, потрібний для проведення дью-дилідженсу, можливість копіювання документів, перелік документів, до яких повинен бути організований доступ.

Дуже важливо заручитися зобов'язанням продавця сприяти в проведенні дью-дилідженсу  і гарантувати доступ до персоналу, документам, службового приміщення. Продавець завжди побоюється поширення інформації і стурбований збереженням конфіденційності, тому найбільш прийнятним варіантом є укладення окремої угоди про конфіденційність [2].

         Тож, для проведення ефективного та якісного передінвестиційного аналізу необхідно враховувати не лише специфіку підприємства, внутрішні та зовнішні умови його функціонування, але й звертати увагу на ті проблеми та перешкоди, що виникають при організації дью-дилідженсу та намагатися їх не допускати або зводити їх впив на якість проведення аналізу до мінімуму.

 

Список використаних джерел

  1. Дью-дилидженс. [Електронний  ресурс]. – Режим  доступу: http://www.partners-group.com.ua/dyu-diligens.html (дата звернення 28.05.2015р.). – Назва з екрана.
  2. Прединвестиционный анализ (Дью-дилидженс) [Електронний  ресурс]. – Режим  доступу : http://www.schommer-constantin.de/ru/corporate-finance-wirtschaftliche-beratung/due-diligence-pruefung (дата звернення 28.05.2015р.). – Назва з екрана.
  3. Что такое due diligence? [Електронний  ресурс]. – Режим  доступу : http://pravo.ua/article.php?id=100098135 (дата звернення 28.05.2015р.). – Назва з екрана. 
Категорія: Секція/Section_3_2015_06_4-5 | Додав: clubsophus (2015-06-03)
Переглядів: 535 | Рейтинг: 0.0/0
Переклад
Форма входу
Категорії розділу
Секція/Section_1_2015_06_4-5
Секція/Section_2_2015_06_4-5
Секція/Section_3_2015_06_4-5
Секція/Section_4_2015_06_4-5
Пошук
Наше опитування
Яка наукова інформація Вас найбільше цікавить?
Всього відповідей: 651
Інтернет-ресурси
Підписатися через RSS2Email

Новини клубу SOPHUS



Наукові спільноти
Статистика
free counters

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0