Архів / Archive

Головна » Статті » 2015_10_30_KamPodilsk » Секція/Section_3_2015_10_30

ОСОБЛИВОСТІ ІМІДЖЕВОЇ РЕКЛАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОСТИННОСТІ

Єсаян Л.А., студентка, 4 курс

Кузьмін О.В., к.т.н., доцент кафедри

Національний університет харчових технологій

м. Київ, Україна

 

ОСОБЛИВОСТІ ІМІДЖЕВОЇ РЕКЛАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОСТИННОСТІ

 

В умовах інтенсивного розвитку ринкової економіки індустрія гостинності вимагає розвитку нових заходів, засобів і ресурсів для поліпшення продуктивності в даному сегменті економіки.

Одним з головних напрямків формування стратегічних конкурентних переваг − надання послуг більш високої якості в порівнянні з конкурентами, які повинні задовольняти і перевершувати очікування гостей. Кожне підприємство повинне створювати свою власну концепцію, відмінну від інших. Однією з основних рис будь-якого підприємства є його імідж.

Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що в сучасних умовах високої конкуренції, будь-яке підприємство гостинності потребує поліпшення його функціональності та підвищення іміджу, що безпосередньо впливає на конкурентоспроможність, прискорює і збільшує обсяги продажів.

Метою даної роботи є дослідження можливостей застосування різних заходів з метою підвищення іміджу підприємства індустрії гостинності.

Імідж − це уявлення про компанію, яке вона створює, щоб скласти потрібне враження про себе у партнерів, клієнтів і конкурентів. В даний час позитивний образ організації − це важлива складова успіху.

Позитивний імідж привертає споживачів і партнерів, підвищує конкурентоспроможність, збільшує обсяг продажів і сприяє успішному веденню бізнесу.

Іміджева реклама − це реклама, націлена не стільки на продаж товару, скільки на закріплення в пам'яті аудиторії інформації про товар або підприємство. Метою є створення позитивного образу підприємства та підтримку сприятливих відносин з покупцем і партнерами.

При формуванні позитивного іміджу підприємствам необхідно:

– визначити основні цілі функціонування компанії;

– скласти стратегію і план дій;

– ґрунтуватися на характерних і відмінних гідностях підприємства;

– легко запам’ятовуватися та бути розпізнаваним;

– спрямовуватися на залучення певної цільової аудиторії.

– особливістю іміджевої реклами є її ефективний вплив на аудиторію.

Побачивши таку рекламу, споживач неодмінно запам'ятовує її, та в разі необхідності в товарі чи послузі вдається до послуг компанії. Також другою особливістю є її ефектність та яскравість, яка досягається за допомогою яскравих зображень, анімацій, слоганів, які звертають увагу потенційних споживачів на підприємство.

Носіями реклами є будь-які платні засоби, які використовують для доведення реклами до потенційного споживача.

Основні засоби − газети, журнали, радіо і телебачення, брошури, стенди, листівки, буклети, участь компанії в культурних і благодійних акціях, які виготовляються і розміщуються, щоб популяризувати саму компанію, підвищити її цінність в очах громадськості, споживачів і влади.

Крім традиційної реклами популярність набирає реклама в Інтернеті. Так, прикладом може бути банерна реклама, яка приводить на сайт підприємства одним кліком по самому банеру і одночасно створює імідж компанії, товару або сайту, оскільки, в першу чергу, це графічна реклама, яка несе в собі товарний знак, логотип, дизайн того, що рекламує.

Види банерної реклами:

– внутрішній банер: привертає увагу відвідувачів до якої-небудь новини на сайті або повідомляє про нові послуги або товари;

– брендовий банер: збільшує індекс популярності і впізнаваності торгової марки рекламодавця серед користувачів;

– цільовий банер: залучає на сайт цільових клієнтів, які зацікавлені в запропонованих на сайті товарах або послугах, або в інформації, яку підносить цей Інтернет-ресурс;

– інформаційний банер: збуджує інтерес користувача і викликає у нього бажання дізнатися більше про рекламований продукт.

Для успіху іміджевої рекламної кампанії необхідно:

– ретельно підходити до вибору рекламних майданчиків (максимально охопити цільову аудиторію);

– вибирати нестандартні, креативні рішення, які зацікавлять навіть тих споживачів, які втомилися від традиційної реклами;

– зробити так, щоб побачивши тільки лише логотип, фірмові кольори або щось подібне, клієнт вже заздалегідь міг довіряти і сміливо пробувати новинки, купувати товар, радити його придбати всім рідним і знайомим;

– виділити товар серед конкуруючих продуктів.

Таким чином, іміджева реклама уявляє собою комплекс різних рекламних заходів, спрямованих на впізнаваність компанії, марки і товарного знака з метою виклику довіри до організації в цілому.

Позитивний імідж підвищує конкурентоспроможність, привертає споживачів і партнерів, збільшує кількість і обсяг продажів, забезпечує доступ до фінансових, інформаційних, людських, матеріальних та інших ресурсів.

 

Список використаних джерел

1. Кацерикова, Н.В. Ресторанное дело [Текст] : учеб. пособ. / Н.В.Кацерикова. – [2-е изд. перераб. и доп.]. – Кемерово : КемТИПП, 2010. – 332 с.

2. Надточій, В.А. Імідж ресторану як фактор його конкурентоспроможності [Текст] / В.А. Надточій // Молодий вчений. − 2013. − №12. − С. 331–335.

Категорія: Секція/Section_3_2015_10_30 | Додав: clubsophus (2015-10-30)
Переглядів: 428 | Рейтинг: 0.0/0
Переклад
Форма входу
Категорії розділу
Секція/Section_1_2015_10_30
Секція/Section_2_2015_10_30
Секція/Section_3_2015_10_30
Секція/Section_4_2015_10_30
Пошук
Наше опитування
Яка наукова інформація Вас найбільше цікавить?
Всього відповідей: 629
Інтернет-ресурси
Підписатися через RSS2Email

Новини клубу SOPHUS



Наукові спільноти
Статистика
free counters

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0