Архів / Archive

Головна » Статті » 2011_11_15-16_KamPodilsk » Секція_7_2011_11_15-16

ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА В СФЕРІ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Годованюк Альона
аспірант,
ПВНЗ «Європейський університет»,
м. Кам’янець-Подільський
 
ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА В СФЕРІ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
 
Сьогодні електронна комерція в деяких випадках витісняє оффлайновий бізнес. Розміщення реклами в Інтернеті визначається тематикою сайтів і їхнього графічного фокусування.
На даному етапі розвитку Інтернет-реклами особливо ефективно розвивається модель електронної комерції В2В (business-to-business), що дозволяє спростити комунікацію між діловими партнерами і, відповідно, скоротити видаткову частину. Друга модель - B2C (business-to-consumer) - використовується для безпосереднього контакту туристичного підприємства і кінцевого покупця.
Інтернет-реклама націлена на:
1. Створення сприятливого іміджу туристичної фірми або туристичної послуги.
2. Забезпечення доступності інформації про турфірму або її продукцію для сотень мільйонів людей, у тому числі географічно віддалених.
3. Реалізація всіх можливостей подання інформації про турпослугу: графіка, звук, анімація, відеозабраження і багато чого іншого.
4. Оперативна реакція на ринкову ситуацію: відновлення даних прайс-листів, інформації про турфірму або її послуги, анонс нових послуг туроператорів.
5. Продаж послуг туристичного підприємства через Інтернет - одне віртуальне представництво дозволить не відчиняти нових торгових точок.
Після того, як визначаються з цілями, необхідно з'ясувати портрет потенційного клієнта туристичних послуг. На основі цих даних можна проводити таргетинг аудиторії. Але перед тим, як споживач прийде до думки про необхідність покупки, він повинний пройти через ряд стадій (табл. 1).
Таблиця 1
Стадії таргетингу

 
При підготуванні будь-якої рекламної кампанії необхідно виявити маркетингову стадію, на якій знаходиться споживач стосовно туристичної послуги, тобто необхідно провести маркетингове дослідження. І тільки після цього визначати, що саме варто починати на ринку туристичних послуг, щоб віднести споживача на таку стадію.
При цьому потрібно використовувати такі елементи рекламної кампанії: корпоративний Web-сервер, банери, електронна пошта і т.д.
Не треба намагатися змусити потенційного споживача відразу купувати - це нереально. Спочатку за допомогою власних або притягнутих експертів визначите стадію, на якій він знаходиться. Потім поступово провести його через усі стадії - лише в такому випадку відбувається досягнення стабільних продажів туристичних послуг.
Наступним етапом має бути визначення предмету реклами - чи буде це турфірма чи окрема турпослуга. Вкладення грошей у рекламу не обов'язково означає прагнення "продати", Іноді ціллю такого вкладення є "розвиток" іміджу турфірми або її послуги. Якщо клієнт туристичних послуг прагне купити цю фірму (торгову марку), доведеться заплатити велику частину вартості за фірмовий знак і назву, адже купується імідж. Звідси випливає, що реклама - це не тільки засіб продати "сьогодні", але ще і засіб нагромадити капітал у виді торгової марки.
Отже, визначивши "стадію споживача туристичних послуг" стосовно товару, "характеристики потенційного споживача" і те, що саме необхідно розвивати турпослугу чи турфірму, можна чітко визначити рекламне звернення туристичного підприємства до потенційного клієнта турпослуг. Саме при такому підході і відбувається нагромадження іміджевого капіталу.
 
Список використаних джерел
1.       [Електронний ресурс] . Режим доступу : http://www.bannermaker.ru.
2.       [Електронний ресурс] . Режим доступу : http://www.microscope.com.
3.       [Електронний ресурс] . Режим доступу : http://www.wilsonweb.com.
4.       [Електронний ресурс] . Режим доступу : http://www.marketing.spb.ru.
5.       [Електронний ресурс] . Режим доступу : http://www.inter.net.ru.
6.       [Електронний ресурс] . Режим доступу : http://www.promotion.aha.ru.
Категорія: Секція_7_2011_11_15-16 | Додав: clubsophus (2011-11-15)
Переглядів: 1126 | Рейтинг: 3.5/2
Переклад
Форма входу
Категорії розділу
Секція_1_2011_11_15-16
Секція_2_2011_11_15-16
Секція_3_2011_11_15-16
Секція_4_2011_11_15-16
Секція_5_2011_11_15-16
Секція_6_2011_11_15-16
Секція_7_2011_11_15-16
Пошук
Наше опитування
Яка наукова інформація Вас найбільше цікавить?
Всього відповідей: 651
Інтернет-ресурси
Підписатися через RSS2Email

Новини клубу SOPHUS



Наукові спільноти
Статистика
free counters

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0